10 Nisan 2009 Cuma






Sinama sistemim için bir çift surround hoperlör almıştım.Yanlız bu hoperlörler uzun ve ayaklı olmadığı için ,bir şeylerin üstene koymam,yada biryerlere asmam gerekliydi.Bir müddet böyle kullandıktan sonra,baktım olucak gibi değil,bunlara ayak yapmaya karar verdim.Önce uygun ölçülerde MDF leri kestim.Daha sonra onları boyadım ve eskitme yaptım.Tabi bu arada hoperlörün ahşap renginede uydurmaya çalıştım.Ayakları yapmak içi bir boy ( 6 metre) köşebent alüminyum aldım .Onlarıda uygun ölçülerde kestim ve birleştirdim.Ortaya böyle bir şey çıktı.Uzun zamandır kullanıyorum.Hoşumada gitti.:)

2 yorum:

Maes dedi ki...

kolonlar çok güzelmiş

mutfakcini dedi ki...

Harikasın valla,yetenek konuşmuş yine :)

 
Copyright 2009 hertelden73. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator