9 Nisan 2009 Perşembe



İşte çalışmalarımdan bir örnek daha.Ve beni ençok uğraştıran bir çalışma.Herşeyiyle bana ayit.Kesinlikle benzerini biryerlerde görüpte yapmadım.Yani kopya yok: ) Ahşabını kestim,kızıl kahve boyadım üzerine eskitme yaptım.Üst kısmına pencereyi andıran camlı bir şekil verdim.Ampulun verdiği ışığı kesmesin diye.Nitekimde öyle oldu.Odaya daha hoş bir hava veriyor.Taşlarını tahtakale marputçular handan aldım.Beni ençok uğraştıran kısımda buydu.Taşlarını tek tek kendim dizdim.Off aklıma geldikçe yoroluyorum valla:)İşte ortaya böyle bir abajur çıktı.Ben beğendim yani.Yok aslında kendini beğenmiş bir insan değilim.Eşim ve dünyalar tatlısı kızımda çok beğendi.

2 yorum:

http://anka-yansimalar.blogspot.com/ dedi ki...

Ne kadar beğenilse az.Çok emek var çokkk.Ellerine emeklerine sağlık.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

harika bir iş çıkarmışssın diğer emeklerinide beğendim elinize sağlık sevgiler

 
Copyright 2009 hertelden73. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator