9 Aralık 2009 Çarşamba

RESİMLİK








işte beni çok uğraştıran bir çalışma.Beni kesiminden boyamasına gerçekten bayağı uğraştırdı.Bir akrabamızın evinde gördüm ilgimi çekti ve yapmaya karar verdim.Dört bir tarafına resim koyabileceğiniz bir çerçeve ve aynı zamanda resim albümü olarak tasarlanmış.Üst tarafında bulunan altı adet çıtaya içe gelecek şekilde 36 lık resim albümlerinde bulunan resimlikler takıldı.Yani herbir çıta ayrı bir resim albümü anlamına geliyor.Buda yaklaşık 100 adetten fazla resim alcağı anlamına geliyor.Aslında 200 taneden fazlabile alıyor ama fazla sıkıştırmanın bir anlamı yok herhalde.Umarım beğenmişsinizdir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçekten çok güzel bir çalışma ellerinize sağlık.Çok marifetli birine benziyorsunuz.Çalışmalarınızın devamını sabırsızlıkla bekliyorum.Kolay gelsin.Takipçinizimmm...

mutfakcini dedi ki...

Harika olmuş,bayıldımmm.Emeklerine sağlık ;)

 
Copyright 2009 hertelden73. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator